printlogo

فونیکس آریزو 8، محصول جدید مدیران خودرو با شعار «در مسیر ارتقا» طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت، نمایندگی ها و اصحاب رسانه رونمایی شد.
کد خبر : 23936
تاریخ انتشار : 7 بهمن 1402 - 16:34

«خبرماشین» - فونیکس آریزو 8، محصول جدید مدیران خودرو با شعار «در مسیر ارتقا» طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت، نمایندگی ها و اصحاب رسانه رونمایی شد.

 

مشخصات فنی آریزو ۸


آریزو ۸ با موتور ۲ لیتری TGDI در واقع به پیشرانه‌ای تحسین‌شده مجهز است و با پشتیبانی از سیستم هوشمند احتراق (iHEC)، فناوری توربوشارژ با پاسخ سریع، فناوری توربوشارژ با اینرسی اندک، سیستم مدیریت حرارتی گرمایش سریع، علاوه بر وزن سبک و فناوری کاهش اصطکاک می‌تواند گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر و حداکثر توان ۲۵۴ اسب بخار را ارائه دهد و عنوان قوی‌ترین پیشرانه در میان رقبا را به خود اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ آریزو ۸ علاوه بر این، با گیربکس ۷ سرعته WDCT موثر بهره می‌برد که که در مرسدس بنز کلاس  A و BMW سری X نیز استفاده شده است. این خودرو با افزایش راندمان سوخت ۵٪ - ۹٪ و راندمان مکانیکی جامع ۹۶٪، می تواند خروجی بهتر و مصرف انرژی کمتر را تضمین کند.
بنابراین، با ترکیب این پیشرانه عالی، آریزو ۸ نه تنها با شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتری ۷.۶ ثانیه به عنوان برترین در کلاس خود دست می‌یابد، بلکه کارایی را نیز به ارمغان می‌آورد و مصرف سوخت کمتری معادل ۶.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را به ثبت رسانده است.
علاوه بر این، آریزو ۸ از سه حالت eco، sport و normal نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند لذت رانندگی را در عین رفع نیازهای مشتریان مختلف افزایش دهد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ از نظر عملکرد، شاسی آریزو ۸ تحت تیونینگ تجربه رانندگی توسط متخصصان بین المللی قرار گرفته است که تجربه رانندگی یک خودروی لوکس را برای کاربران فراهم می‌کند.

جهت مشاهده تست فنی آریزو 8 روی لینک زیر کلیک کنید:

تجربه رانندگی با فونیکس آریزو 8