printlogo

اکستریم برند جدید مدیران خودرو با سه محصول شامل یک کراس اوور کامپکت، یک کراس اوور سایز متوسط و یک اس یو وی فول سایز در نمایشگاه خودرو تهران حاضر شده است.
کد خبر : 23946
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1402 - 12:31

«خبرماشین» - اکستریم برند جدید مدیران خودرو با سه محصول شامل یک کراس اوور کامپکت، یک کراس اوور سایز متوسط و یک اس یو وی فول سایز در نمایشگاه خودرو تهران حاضر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ اکستریم برند لوکس تازه وارد و پرچمدار خودروهای صفر کیلومتر در بازار ایران بوده که این روزها بسیاری از کارشناسان این برند را فصل جدید خودروهای لوکس در بازار ایران می دانند و هر یک از محصولات این برند تازه وارد در سگمنت خود پرچم دار بوده است.

 

اکستریم TXL


ماشین اکستریم TXL محصول جدید مدیران خودرو، یک کراس اوور میان سایز است و برای تامین قدرت مورد نیاز خود از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم TGDi استفاده می‌کند. موتور اکستریم TXL قادر است توانی برابر با ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌ها انتقال دهد.

اکستریم LX

اکستریم LX


اکستریم LX به پیشرانه مشترک با دیگر کراس‌اوورهای کوچک چری مجهز است. خوشبختانه این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر به بازار ایران می‌آید و نسخه ضعیف‌تر آن با موتور ۱.۵ لیتری به بازار ما عرضه نخواهد شد. پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر اکستریم LX پیش از این روی تیگو ۸ پرو و فونیکس FX نصب شده است و در آینده روی تیگو ۷ پرومکس و آریزو ۶ جی‌تی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حداکثر راندمان این موتور، ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

 

اکستریم VX


اکستریم VX به عنوان یک اس یو وی فول سایز به زودی طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و برند اکستریم به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.