printlogo

شرکت فردا موتورز برند محبوب ام جی را به سبد محصولات خود اضافه و در همین راستا از مدل ام جی GT در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.
کد خبر : 23979
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1402 - 12:9

«خبرماشین» - شرکت فردا موتورز برند محبوب ام جی را به سبد محصولات خود اضافه و در همین راستا از مدل ام جی GT در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ ام جی میان دیگر برندهای چینی همواره عملکرد موفق تری در زمینه طراحی محصولات داشته و به عبارت دیگر بیشتر به دل مخاطب نشسته است. این ویژگی البته مربوط به ریشه های آن می شود.  نام موریس گاراژ با رودسترهای اسپرت و سابقه ای از ۱۹۲۴ میلادی، شناخته می شود. این کمپانی که با لوگوی مشهور "MG" محصولاتش را روانه بازار می کند از زمان تاسیس تا کنون حدود ۱۰ بار تغییر مالکیت را پشت سر گذاشته تا آنکه از سال ۲۰۰۵ به عنوان بخشی از گروه خودروسازی سایک موتور چین فعالیت خود را ادامه می دهد.

ام جی GT

مشخصات فنی ام جی GT

ام جی GT  که قرار است وارد بازار ایران شود از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۰ نیوتن متر را تولید و از طریق گیریکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب این خودرو از سیستم تعلیق توئیست بیم استفاده شده که عملکرد قابل قبولی را بر روی این خودرو به نمایش می گذارد.

ام جی GT طراحی مدرن و کاملا متفاوتی را با نسل قبل سواری های خود به نمایش می گذارد. در قسمت دماغه، چراغ های اصلی الگوی برش بسیار جذابی دارند تا نگاهی مرموز و جدی ایجاد کنند. گرافیک داخلی آنها نیز متشکل از ال ایی دیی و هالوژن کاملا خلاقانه جانمایی شده اند.

به نظر می رسد فضای داخل کابین و کیفیت مواد به کار رفته در توسعه آن با توجه به تجربیات قبلی از ام جی، در جلب نظر مخاطب عملکرد موفقی خواهد داشت.

آپشن های ام جی جی تی

آپشن های ام جی جی تی

امکانات ایمنی و رفاهی ام جی جی تی شامل سنسور نور، ۶ کیسه های هوای ده نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک و ... است.