printlogo

خودروهای GAC که توسط شرکت راسا موتور به ایران وارد می شود، موفق به اخذ مجوز شماره گذاری شدند و از هفته آینده پروسه شماره گذاری این محصولات آغاز خواهد شد.
کد خبر : 24011
تاریخ انتشار : 19 بهمن 1402 - 19:12

خودروهای GAC که توسط شرکت راسا موتور به ایران وارد می شود، موفق به اخذ مجوز شماره گذاری شدند و از هفته آینده پروسه شماره گذاری این محصولات آغاز خواهد شد.

شرکت خودروسازی GAC برند ترامپچی را در سال ۲۰۰۸ تاسیس کرد. این برند، خودروهای مختلفی را در چین به فروش می رساند. شایان ذکر است که گروه GAC خودروهای تویوتا را در چین مونتاژ می کند. همچنین بسیاری از خودروهای ترامپچی از سیستم هیبریدی تویوتا استفاده می کنند. در نیمه اول سال ۲۰۲۲، جی ای سی ترامپچی موفق شد بیش از ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو را به فروش برساند و اکنون این برند یک کراس اوور جدید به نام امکو را روانه بازار کرده است.

مشخصات فنی جی ای سی امکو (GAC Emkoo)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ جی ای سی امکو مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱.۵ لیتر توربو و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک (۷ WDCT) است؛ حداکثر توان تولیدی توسط این موتور ۱۷۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۷۰ نیوتون متر است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۶.۹۵ ثانیه و مصرف سوخت امکو ۷.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است.

مشخصات فنی جی ای سی امپو
امپو یکی از جذاب ترین و پرشتاب ترین سدان های وارداتی خواهد بود که توسط راسا موتور خاورمیانه، عرضه خواهد شد. سدان اسپرت جی ای سی امپو مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱.۵ لیتری GDI توربوشارژ، با حداکثر قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتون متر و گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دبل کلاچ تر است.

مشخصات فنی جی ای سی GS۳
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ کراس اوور جی ای سی GS۳ سری امزوم به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۷۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور راسا موتور خاورمیانه از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است که توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت GS۳ در شرایط استاندارد ۷.۵ ثانیه اعلام می شود.