printlogo

تیگو 7 پرو ای پلاس پلاگین هیبرید، فونیکس FX الکتریکی و آریزو 8 پلاگین هیبرید، محصولات جدید برند فونیکس NEV هستند که سال آینده توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی خواهند شد.
کد خبر : 24092
تاریخ انتشار : 10 اسفند 1402 - 19:41

تیگو 7 پرو ای پلاس پلاگین هیبرید، فونیکس FX الکتریکی و آریزو 8 پلاگین هیبرید، محصولات جدید برند فونیکس NEV هستند که سال آینده توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی خواهند شد.


شیائو، مسئول ارشد شرکت برند فونیکس در حاشیه نشست تخصصی تکنولوژی خودروهای پاک فونیکس ضمن اعلام خبر بالا، از تمرکز این شرکت بر روی محصولات هیبریدی و الکتریکی خبر داد.


حاضرین در این نشست که با حضور خریداران محصولات فونیکس NEV، اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه و مدیران این شرکت برگزار شد به مسائلی مانند اهمیت استفاده از خودروهای برقی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.


با ادامه جهش از خودروهای بنزینی به هیبریدی، خودروهای هیبریدی‌ به سبد محصولات شرکت‌های ایرانی اضافه شده‌اند. با عرضه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به بازار به عنوان اولین خودرو پلاگین هیبریدی مونتاژی در ایران، به طور رسمی اولین گام‌ها به سمت خودروهای هیبریدی در بازار ایران برداشته شد. 


خودروهای هیبریدی، خودروهایی هستند که از ترکیب دو یا چند قدرت مجزا برای به حرکت در آوردن خودرو استفاده می‌کنند. رایج‌ترین نوع از این سری اتومبیل‌ها، خودروهایی هستند که یک موتور احتراق داخلی (معمولاً بنزینی) را با یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کنند. برای مثال تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید دارای دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی است که منجر به مزیت‌های بسیاری مانند افزایش قدرت و کاهش صدای موتور و از طرفی صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شود. 
با وجود رشد فروش خودروهای انرژی نو مانند هیبریدها در اتحادیه اروپا، آمریکا، چین، ژاپن و ...، بسیاری هنوز با دیده تردید به این خودروها نگاه می‌کنند اما ما با مطرح کردن دلایلی در تصمیم‌گیری صحیح به شما کمک می‌کنیم. 
به علت وجود موتور الکتریکی، مصرف سوخت در خودروهای هیبریدی کمتر است. در نتیجه می‌تواند مسافت بیشتری را با هر باک بنزین و شارژ باتری کامل سپری کند. مسافت پیموده شده در حالت ترکیبی توسط خودرو هیبریدی در محدوده ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر است که بیش از یک خودرو بنزینی است. 

خدمات پس از فروش محصولات فونیکس NEV

در ادامه این نشست یکی از مدیران بخش خدمات پس از فروش محصولات فونیکس NEV به توضیحاتی در زمینه آمادگی کارشناسان و مراکز تعمیرگاهی این برند برای ارائه خدمات پرداخت.
ممکن است خودروهای هیبریدی در نگاه اول به اندازه خودروهای سنتی قابل اعتماد نباشند، اما ضمانت‌های هفت الی ۱۰ ساله روی خودروهای هیبریدی، سرمایه شما را محافظت می‌کند. برند فونیکس NEV برای ضمانت تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید اقدام به ارائه ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری روی خودرو و باتری لیتیومی کرده است که نگرانی مشتریان را برطرف می‌کند و گواهی بر اطمینان این خودروساز از محصولی است که روانه بازار می‌کند.