printlogo

در راستای افزایش کیفیت خدمات انجام شد:
در راستای بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه و جلب رضایتمندی مشتریان محترم، شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی شماره 2 سایپایدک راه اندازی شد.
کد خبر : 24103
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1402 - 16:42

در راستای بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه و جلب رضایتمندی مشتریان محترم، شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی شماره 2 سایپایدک راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از سایپانیوز، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند با مراجعه به سایت سایپایدک به آدرس www.saipayadak.org از منوی خدمات مشتریان، بخش نوبت دهی اینترنتی با انتخاب تعمیرگاه مرکزی شماره 2 سایپایدک به نشانی سه راه آذری ابتدای خیابان قزوین، نسبت به دریافت نوبت مراجعه از ساعت 18 تا 24 برای خودروهای شاهین، کوییک، ساینا، تیبا و آریو اقدام کنند.