printlogo

شرکت مدیران خودرو طی مراسمی در مرکز همایش های رایزن، برندگان کمپین طراحی روی بدنه فونیکس FX را اعلام کرد.
کد خبر : 24109
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1402 - 10:28

عکس: محمدجواد شبیری | شرکت مدیران خودرو طی مراسمی در مرکز همایش های رایزن، برندگان کمپین طراحی روی بدنه فونیکس FX را اعلام کرد.

مدتی پیش، فونیکس، به‌‌‌عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، راه‌‌‌اندازی کمپین هنری با محوریت محصول آینده‌‌‌گرا و جوان‌‌‌پسند خود یعنی اف‌‌‌ایکس را اعلام کرد. در این مسابقه از طراحان حرفه‌‌‌ای و آماتور دعوت شد تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و به جذابیت آینده‌‌‌نگر خودروی فونیکس اف‌‌‌ایکس کمک کنند.

در این کمپین هنری فونیکس به دنبال طرح‌هایی بود که ماهیت آینده را به تصویر بکشند و با روحیه‌ای پرتکاپو، مخاطب نسل جوان را هدف قرار دهند. خلاقیت، در حکم ستاره راهنماست و طراحان تشویق می‌‌‌شوند تا مفاهیم خود را با نوآوری، پویایی و جذابیت برای جوانان القا کنند.

طرح‌‌‌های ارسالی بر اساس اصالت، پایبندی به تم آینده‌‌‌گرا، جوانی و جذابیت بصری کلی ارزیابی شدند و اطمینان حاصل شد که با هویت آوانگارد فونیکس اف‌‌‌ایکس هماهنگ هستند. هیات داوران متشکل از نمایندگان محترم فونیکس و متخصصان طراحی ماهر بودند. تصمیمات آنها نهایی و الزام‌آور است و اطمینان می‌دهد که شایسته‌‌‌ترین طرح‌‌‌ها به درستی شناخته شدند. کلیه طرح‌‌‌های ارسالی در مرحله اول توسط داوران بررسی شده و تعداد ۱۰ نفر از میان آنها برای ارسال فایل ۳D از طریق صفحه رسمی اینستاگرام فونیکس اعلام شدند.

در این مسابقه به نفر اول مبلغ 1000 دلار به همراه استخدام در واحد گرافیک فونیکس، نفر دوم مبلغ 700 دلار، نفر سوم مبلغ 500 دلار و نفر چهار تا دهم لوح تقدیر اهدا شد.

محصولات جدید خانواده فونیکس FX

در حاشیه این برنامه مدل فونیکس اف ایکس دو دیفرانسیل AWD معرفی و خبر ورود نسخه برقی فونیکس FX نیز اعلام شد.