printlogo

با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اعلام کرد که در این مدت بیش از ۵۰ هزار خدمت به مشتریان ارایه کرده است.
کد خبر : 25909
تاریخ انتشار : 4 تیر 1404 - 17:20

با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اعلام کرد که در این مدت بیش از ۵۰ هزار خدمت به مشتریان ارایه کرده است. این شرکت با حفظ آمادگی کامل نمایندگی‌ها و ناوگان امداد ایران خودرو ، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای پوشش نیازهای مشتریان در سراسر کشور انجام داده است.  

جلسات نظارتی به صورت روزانه با حضور مدیران ارشد ایساکو برگزار می‌شود تا کیفیت خدمات، رفع سریع نیازهای شبکه و رضایت مشتریان به طور مستمر ارزیابی و بهبود یابد.  

عبداله سلطانی‌ثانی، مدیرعامل ایساکو، با حضور در جلسه ستاد خدمات پس از فروش، بر ضرورت ارایه خدمات ۲۴ ساعته و حفظ استانداردهای کیفی تاکید کرد. این اقدامات بخشی از برنامه‌های ایران‌خودرو برای پشتیبانی فنی از مالکان محصولات این گروه در تمامی شرایط است.  

مشتریان در صورت نیاز می‌توانند از طریق شماره ۰۹۶۴۴۰ از خدمات شبانه‌روزی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند.