خریداران خودروهای وارداتی از شرکت هرمس خودرو، مقابل سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان تجمع کردند.
مطابق ادعای مشتریان ناراضی، شرکت هرمسخودرو در عرضهٔ دور هفتم خودروهای وارداتی روشهایی را بهکار برده که به گفتهٔ این افراد، منجر به افزایش محسوس قیمت نهایی برای خریداران شده است.

مشتریان مدعی هستند: بین قیمت پایه و سطح آپشنهای این شرکت اختلاف قابلتوجهی با قیمتهایی که دیگر واردکنندگان اعلام کردهاند وجود دارد.
همچنین در مواردی هزینه های برای مواردی همچون حمل و نقل و هزینههای جانبی بهگونهای اعلام شده که مشتریان آن را غیرشفاف توصیف میکنند.
اضافه بر این، ادعا شده که در برخی مقاطع، مبلغ کامل پیشپرداخت در مبادی ورودی دریافت شده که از نگاه مشتریان با رویههای مرسوم یا مقررات ناظر سازگاری ندارد و بهقول آنها بار هزینهای مضاعفی بر خریداران وارد کرده است.
این گزارشها بهصورت ادعای مشتریان ناراضی مطرح شدهاند و تاکنون از سوی مراجع ذی صلاح اثبات نشده است. این یادداشت صرفاً بازتاب مطالب این افراد است و از تفسیر حقوقی یا نتیجهگیری قطعی دربارهٔ صحت یا سقم ادعاها پرهیز میکند.
پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» آماده انتشار پاسخ مسئولان شرکت هرمس خودرو است.