یک کارشناس صنعت خودرو گفت : حرکتی که تحت عنوان کمپین نخریدن خودروهای داخلی مدتی است شروع شده به نظر نمی رسد آن میزان که در رسانه ها به آن پرداخته می شود پر رنگ باشد بلکه موضوع اصلی ناشی از رکود کلی ا...
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کمتر از یک ماه آینده از محصول جدید سایپا با نام «ساینا» که دارای یک طراحی کاملا ایرانی است رونمایی کرده و این خودرو وارد بازار خواهد شد.
رنو ساندرو که بر پایه پلتفرم مشترک با تندر 90 طراحی و ساخته شده است، یک خودروی هاچ بک اقتصادی است که با حفظ خصوصیات مثبت دیگر محصولات این خانواده، مناسب خریداران جوان است.
پیمان کارگر در یک نشست خبری گفت: از دست مگا موتور عاجز شدهایم، رنو پارس این پس تولید موتور را از مگا موتور پس خواهد گرفت و یا اینکه شریک دیگری در این بخش انتخاب خواهد کرد.
ساندرو، هاچ بک اقتصادی رنو بر پایه پلتفرم مشترک با تندر 90، صبح امروز در محل شرکت پارس خودرو رونمایی شد. در همین راستا، مدیرعامل شرکت رنوپارس در یک نشست خبری که امروز ظهر در مرکز همایش های صدا و سیما ...
توافق هستهای و شکستن احتمالی قفلهای تحریم در آینده، در حالی ایرانیها را به حضور خودروسازان خارجی در کشور امیدوار کرده که هنوز هیچ یک از بزرگان صنعت خودرو جهان رسما به «جاده مخصوص» نیامدهاند و هنوز...
مدیر برنامهریزی استراتژیک گروه صنعت خودروسازی سایپا گفت: «اینکه کیفیت خودروهای داخلی با همتاهای خارجی فاصله دارد، غیرقابل انکار است و تلاش میکنیم تا سال 97 به عدد منطقی برسد و در سال 1400 رقابتپذی...
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ، انتظار به پایان رسید و ساندرو (B90) محصول مشترک شرکت رنو و پارس خودرو به خط تولید پارس خودرو رسید .
عبدالرضا فهیمی امروز در یک نشست خبری گفت: در ایران لوکس بودن خودرو بر اساس حجم موتور تعریف شده است و خودروهای بالای 2500 سیسی به عنوان خودروی لوکس محسوب میشوند که تعریف درستی نیست.
در شرایطی که مشتریان ایرانی منتظر حضور بزرگان خودروسازی دنیا در کشور هستند، آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت میگوید، مزدا و فیات پیش دستی کرده و به «جادهمخصوص» برگشتهاند.
تولید انواع خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی افزایش یافته است.
عضو انجمن قطعه سازان گفت : دولت باید مواضع و منافع خود را در جریان اخیر صنعت خودرو مشخص نماید اگر به دنبال حفظ اشتغال در این صنعت است باید با اقدامی قاطع از ادامه وضعیت کنونی که منجر به بیکاری در این ...
یک کارشناس صنعت خودرو گفت : متاسفانه همچنان میزان بهره وری در صنعت خودروی ایران بسیار پایین و هزینههای تولید خودرو بالاست .
برخی شرکتهای خودروساز این روزها در حالی به واردکننده خودرو تبدیل شدهاند که در کنار تعهدات قبلی خود، برنامهای برای داخلی سازی این خودروها نیز ندارند.
تولید برخی سواریهای دوگانهسوز در کشور افزایش و برخی کاهش یافته است.