عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : تا زمانی که فضای تولید رقابتی نشود هیچ بهبودی به لحاظ کیفی در خودروهای داخلی حاصل نخواهد شد.
ردهبندی کیفی وانتهای تولیدی در کشور منتشر شد.
بر اساس مصوبه دولت، خودروسازان داخلی موظفند برای اخذ استاندارد یورو 6 یا یورو 4، زمانبندی خود را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان محیط زیست ارائه دهند.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور گفت: کمبود نقدینگی و شرایط پسا تحریم از مهمترین تهدیدات صنعت خودرو در سال جاری است.
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: مشکلات صنعت خودروی ایران ناشی از تحریمهای خارجی نیست بلکه این دو خودروساز بزرگ داخلی هستند که مصرفکنندگان را تحریم کردهاند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : خودروسازان برای ماندگاری و حفظ موقعیت در این صنعت باید در پی شناسایی و جذب بازارهای جدید باشند.
عضو انجمن قطعه سازان گفت : خوشبختانه جریان تولید قطعات در اغلب واحدهای قطعه سازی با رشد خوبی همراه شده در حالی که روز به روز مطالبات قطعه سازان بیشتر می شود.
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت : تا کنون هیچ اقدامی در جهت نوسازی کامیون های فرسوده صورت نگرفته است حتی قانونی که در مقابل واردات یک خودرو جدید باید خودرویی اسقاط شود نیز تاکنون عملیاتی نشده است.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان کشور از برنامه ریزی برای تولید انبوه خودروی برقی کوادرو، با رعایت استانداردهای جهانی خبر داد.
بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)،در بخش خودروهای تجاری مسافری در ماه جاری به مانند ماه قبل، هیچ خودرویی ارزشیابی نشده است.
بر اساس آخرین ردهبندی کیفی خودروهای سواری در اسفند ماه 93 پارس تندر محصول شرکت پارس خودرو در گروه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان با کسب 20.5 نمره منفی و سطح کیفی A مثبت به عنوان کیفی ترین خودرو در این ...
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : تحریم ها باعث شد توانمندی هایی که تا پیش از این در حوزه خودروسازی به آنها توجه نمی گردید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
اسفند ماه 1393 تولید پنج مدل سواری داخلی به صفر رسید.
روند افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه امسال نیز ادامه یافت و نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 30 درصد رشد روبرو شد.
در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مگاموتور که با حضور مدیرعامل و هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد سعید مدنی به دستاوردهای سایپا اشاره کرد و تنها مشکل فعلی سایپا را کمبود نقدینگی عنوان کرد.