آرشیو خبرها


کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش نمایندگی‎های آرین پارس موتور در گزارش جدید ISQI

کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش نمایندگی‎های آرین پارس موتور در گزارش جدید ISQI

در مراسم تجلیل از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)برگزار شد، نمایندگی‌های برتر شرکت‎های خودروسازی معرفی شدند.

تحول ایران‌خودرو در توسعه موتورهای GDI، گامی بزرگ به سوی کاهش مصرف سوخت و آلایندگی

تحول ایران‌خودرو در توسعه موتورهای GDI، گامی بزرگ به سوی کاهش مصرف سوخت و آلایندگی

ایران‌خودرو، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان منطقه، در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای ارتقاء فناوری‌های خود و کاهش اثرات زیست‌محیطی خودروها انجام داده است. یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شرک...

ترخیص و تحویل محموله جدید کیا K5 توسط کوشا خودرو

ترخیص و تحویل محموله جدید کیا K5 توسط کوشا خودرو

شرکت کوشا خودرو، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران، از ترخیص محموله جدید خودروهای مدل K5 خبر داد.

اسکای ول ET5، ایمنی سرنشینان را تهدید می کند

تردد یک خودرو نا ایمن در ایران

اسکای ول ET5، ایمنی سرنشینان را تهدید می کند

اسکای ول ET5 (که در بازارهای جهانی با نام‌های Skyworth EV6، Imperium SEV و Elaris BEO نیز شناخته می‌شود) به عنوان یک خودروی الکتریکی مدرن و نیمه‌لوکس معرفی شده است. اما نتایج ناامیدکننده آن در آزمون‌ه...

استقبال ویژه از سرویس‌های رایگان و قطعات یدکی اصل در جشنواره یلدایی فونیکس

استقبال ویژه از سرویس‌های رایگان و قطعات یدکی اصل در جشنواره یلدایی فونیکس

جشنواره یلدایی خدمات پس از فروش فونیکس با استقبال پرشور مشتریان و مالکان خودروهای این برند همراه بود و مشتریان با مراجعه به بیش از 90 نمایندگی معتبر فونیکس، از خدمات تخصصی و سریع این برند بهره‌مند و ا...

یلدا برای همه؛ جشن امید و زندگی MVM در سراسر ایران

یلدا برای همه؛ جشن امید و زندگی MVM در سراسر ایران

مدیران خودرو مانند سال‌های گذشته، کودکان خیریه مهرآفرین را دور هم جمع کرد تا یلدایی فراموش نشدنی را رقم بزنند.

آغاز طرح زمستانه خدمات پس از فروش ایلیا

آغاز طرح زمستانه خدمات پس از فروش ایلیا

اولین طرح زمستانه تعویض و بازدید خودروهای صنایع خودروسازی ایلیا آغاز شد.

تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار / 132 نمایندگی فعال در سراسر کشور

تلاش کرمان موتور برای افزایش سهم بازار / 132 نمایندگی فعال در سراسر کشور

شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین ...

سه سال بر بام خودروسازی ایران: نوآوری و پیشرفت پایان ناپذیر فونیکس

سه سال بر بام خودروسازی ایران: نوآوری و پیشرفت پایان ناپذیر فونیکس

برند فونیکس در حالی وارد چهارمین سال فعالیت خود می شود که طی سه سال گذشته با عرضه خودروهای پیشرفته، لوکس و پر امکانات و همچنین خدمات مطلوب، پیشتاز صنعت خودرو کشورمان قلمداد شود.

رانندگی در گرم‌ترین نقطه زمین

رانندگی در گرم‌ترین نقطه زمین

در سال 2005، ناسا با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، بالاترین دمای زمین را در 70.7 درجه سانتی‌گراد ثبت کرد. تا به امروز، این رکورد همچنان دست‌نخورده باقی مانده است. این رکورد در کویر لوت، واقع در ایران،...

یلدانه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

یلدانه خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

شرکت پرشیاخودرو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای BMW و MINI به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و به منظور تقدیر از مشتریان گرامی، جشنواره ای ویژه با نام "یلدانه خدمات" را از تاریخ 1 دی ماه الی ...

WMWL، بزرگ‌ترین لیگ فوتبال مشتریان کشور را برگزار کرد

WMWL، بزرگ‌ترین لیگ فوتبال مشتریان کشور را برگزار کرد

بزرگ‌ترین فستیوال فوتبالی مشتری‌محور کشور با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

اکستریم وی ایکس: حس

اکستریم وی ایکس: حس "آرامش" با فضای داخلی هوشمند

در بازار SUV های لوکس، برند اکستریم با محصول شاخص خود، یعنی وی ایکس (VX)، توانسته است جاه طلبی و قدرت خود را در زمینه خودروسازی پیشرفته به خوبی به نمایش بگذارد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته؛ گامی نوین در راستای ارتقای رضایت مشتریان گروه بهمن

پاسخگویی ۲۴ ساعته؛ گامی نوین در راستای ارتقای رضایت مشتریان گروه بهمن

با توجه به گسترش سبد محصولات گروه بهمن در حوزه خودروهای سواری و تجاری و افزایش دامنه مشتریان، این شرکت به منظور ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد حس اعتماد بیشتر در مشتریان، فرآیند پاسخگویی مرکز تماس خود را ...

کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش کشور توسط مدیران خودرو

کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش کشور توسط مدیران خودرو

برترین های خدمات پس از فروش صنعت خودرو معرفی شدند.طی مراسمی که بعد از ظهر دوشنبه  19 آذر ماه به همت سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در محل هتل المپیک برگزار شد، از برترین‌های خدمات پس از ...