اگرچه چند روزی بیشتر تا پایان فصل بهار باقی نمانده اما بازار خودرو همچنان پاییزی و البته رکودی است. معاملات خودرو همچنان قفل است و راه رونق در پیش نگرفته است.
در نخستین اقدام مدیرعامل جدید گروه سایپا، قیمت وانت پیکاپ ریچ دوکابین ۲.۵ میلیون تومان افزایش یافت.
تا پیش از اعمال تحریمها رنو داستر اولین خودرو شاسی بلندی بود که امید ورود یک خودرو شاسی بلند با قیمت مناسب برای طبقه متوسط ایرانی به بازار را زنده کرده بود. اما با اعمال تحریم ها، تولید داستر با تاخی...
نماینده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیان اینکه یکی از مولفههای موثر در انتظارات مشتریان، قیمت و سطح کلاس خودروها است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، امنیت خودرو، فضای مناسب داخلی و استحکام ب...
بازار خودرو همچنان در آرامش و رکود به سر می برد و مردم هیچ تمایلی به خرید ندارند که به همین دلیل قیمت برخی خودروها کاهش یافته است. با شروع سال جدید بازار خودرو در رکودی بی سابقه فرو رفت که این رکود هم...
رییس مجمع عالی واردات اتاق بازرگانی ایران از لغو دستورالعمل انحصاری شدن واردات خودرو خبر داده با این حال وزارت صنعت، معدن و تجارت موضعگیری رسمی در این باره نداشته است.
کارشناسان صنعت خودروسازی برزیل عقیده دارند افت کلی سال جاری این کشور از سال 1998 تاکنون بی سابقه خواهد بود.
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو، از شفاف سازی بخشی از دستورالعمل واردات خودرو خبر داد و گفت : بخشی از فرایند اجرایی دستورالعمل واردات خودرو که با ابهام در اجرا مواجه بود به زودی شفاف سازی و ابلاغ می شود.
به گفته فعالان بازار خودرو هر ساله در ماههای ابتدایی سال و پس از گذر از رونق بازار شب عید ، بازار خودرو با کاهش تقاضا مواجه می شود و نمایشگاه داران به امید رونق بازار تابستان روزها را سپری می کنند.
وقتی سخن از خودروهای وارداتی به میان میآید، ناخودآگاه بسیاری از نگاهها به خریداران این خودروها در ایران معطوف میشود اما واقعیت این است که واردکنندگان خودرو سود اصلی را میبرند.
در سالهای اخیر و بعد از خروج خودروسازان فرانسوی، ژاپنی و کرهای از بازار خودروی ایران و عدم همکاری آنها با کمپانیهای خودروسازی داخلی، گروهی از خودروسازان چینی فرصت را غنیمت شمرده و برای ورود به بازا...
قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
یک کارشناس صنعت خودور گفت: در حال حاضر بازدهی پول واردات یک مدل خودرو با تیراژ بالا به کشور برای شرکت واردکننده آن، حدود ۵۰۰ درصد است.
سازمان توسعه تجارت در گزارشی اعلام کرد: کمتر از نیم درصد (۲ دهم درصد) از کل واردات خودرو در سال ۱۳۹۳ به خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی. سی اختصاص داشته است.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برخی گزارشها مبنی بر گرانفروشی شدید برخی نمایندگیهای رسمی خودروسازان خارجی در ایران را، تایید کرد.