این لندکروز 40 ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می کند که البته الان به یک نمایشگر 6.7 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر 4.2 اینچی میان نشانگرهای آ...
نیسان ژاپن با انتشار بیانیهای اعلام کرد سدان دوستداشتنی نیسان ماکسیما همانند بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. این برند میگوید با پایان تولید نسل فعلی ماکسیما در اواسط س...
در جواب به سوال مطروحه باید بگوئیم که ما احتمال می دهیم لندکروز افسانه ای هم وارد فاز جدید طراحی جعبه ای شود و در نوع خود یک طرح جسورانه را میزبانی کند.
فیس لیفت 2024 سورنتو در واقع یک تغییر میان فصل است و احتمالا کیا پس از این فیس لیفت سراغ نسل جدید سورنتو می رود که هیچ بعید نیست شبیه به سانتافه با یک چهره کاملا غیرمنتظره روبرو شویم.
در قسمت دماغه سانتافه 2024 همه چیز مرتب و قابل درک به نظر می رسد اما در رابطه با نمای عقب و چراغ های اصلی این قسمت شرایط مقداری متفاوت است زیرا این چراغ ها به نحو نامتعارفی در زبان طراحی امروز به زمین...
بهار امسال بیستمین نمایشگاه بینالمللی خودرو شانگهای با عنوانی ویژه برگزار شد: «استقبال از عصر جدید در صنعت خودرو»؛ نمایشگاهی که در آن، برند اکسید حضوری چشمگیر داشت و از محصولات برقی های-تک و تکنولو...
آنچه که اهمیت این رندر را افزایش داده، هماهنگی آن با طراحی لکسس جی اکس جدید است که بر اساس همان پلتفرم توسعه یافته است.
کانسپتهای پیشرو در طراحی معمولاً فراتر از تصورات ما ساخته میشوند. اما اکسید، برند لوکسی است که حد نهایی این کانسپتها را با تکنولوژی و البته زیباییشناسی به هم گره زده است. آن هم به شکلی که در اوج ...
مرسدس AMG S63 E Performance مدل 2024 قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز محسوب می شود که ترکیبی از تجمل، راحتی و قدرت زیادی را ارائه می کند.
سئات (SEAT) یک کمپانی خودروسازی اسپانیایی است که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروها در اسپانیا و اروپا محسوب میشود.
سقف رنو رافال میزبان ساختار شیشه ای پانورامیک بسیار بزرگ 1117 در 1470 میلیمتری است. این سقف یک ویژگی جالب دارد که می توان قسمت جلو را مات کرد اما قسمتی که بالای سر سرنشین های عقب قرار دارد کاملا شفاف ...
در شرایطی که هنوز بحث و چالش در مورد طراحی عجیب لکسس برای محصولات جدید خانواده جی اکس این کمپانی تمام نشده، این برند ژاپنی از یک غافلگیر کننده دیگر رونمایی کرد!
جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال 1983 میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.
قطعا کابین کادیلاک سی تی6 بازار چین به مراتب جذاب تر از پیشرانه آن است. 33 اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند 26 رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و ...
جیپ دو فراخوان را برای دو مدل از محبوبترین مدلهای شاسیبلند خود اعلام کرد. تعداد این خودروها در کانادا از ۳۰۰۰۰ دستگاه عبور میکند.