کد خبر : 26150 16 شهریور 1404 - 11:29 دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

اعتماد مشتریان به یک برند خودرویی تنها با کیفیت محصول ساخته نمی‌شود، بلکه عملکرد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش نیز بخش مهمی از اعتبار آن را رقم می‌زند. با این حال، تجربه اخیر برخی مشتریان نشان می‌دهد که بعضی از نمایندگی‌ها نه تنها به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند، بلکه با بی‌نظمی و بی‌توجهی، اعتماد عمومی به برند مادر را نیز خدشه‌دار می‌سازند.

اعتبار برندهای با کیفیت خودرویی قربانی بی‌مسئولیتی برخی نمایندگی‌ها

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

596,000,000
0.00
3,440,000,000
0.00
4,450,000,000
0.00
5,170,000,000
0.00
3,400,000,000
0.00
6,500,000,000
0.00
4,120,000,000
0.00
4,890,000,000
0.00
2,297,000,000
0.00
2,976,000,000
0.00

پربازدیدترین

آخرین اخبار

آمیکو
شرایط فروش خودرو