روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو: در راستای اجرای برنامههای توسعه شبکه توزیع و خدمات، نمایندگی این گروه روشنی کد ۲۱۰۴روز چهارشنبه 14آبان ماه، در شهر همدان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

آیین افتتاح این نمایندگی با حضور مهندس پیام پاشنه طلا، مدیرعامل پارت ارس تجارت، مهندس عباس حاج محمد علی رئیس امور نمایندگیهای شرکت پارتکو ، مهندس حسین باریکانی مدیر روابط عمومی شرکت ارس خودرو دیزل،مهندس راحله رجبی میلانی رئیس ارزیابی و بهبود شبکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش پارتکو کارشناسان شرکت تکا و جمعی از مقامات استانی، فعالان برجسته صنعت خودرو و اصحاب رسانه برگزار شد.
این نمایندگی که با هدف تحکیم حضور برند و ارتقای کیفیت خدمات در غرب کشور تأسیس شده است،کلیه خدمات تخصصی شامل:
· عرضه و فروش محصولات جدید
· ارائه خدمات پس از فروش
· تأمین قطعات یدکی اصلی با ضمانت اصالت کالا
· ارائه مشاورههای تخصصی و راهکارهای سفارشیشده خرید
را مطابق با استانداردهای (آمیکو) به مشتریان ارائه خواهد داد.
مدیر روابط عمومی این گروه صنعتی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این نمایندگی در استان همدان به معرفی گروه صنعتی آمیکو و شرکت های زیر مجموعه پرداخت و بیان داشت با توجه به اهمیت استراتژیک استان همدان افتتاح نمایندگی فوق گامی موثر در ارتقا رضایت مشتریان خواهد بود.

مهندس پاشنه طلا در این مراسم با اشاره به راهبرد کلان شرکت در توسعه زیرساختهای خدماترسانی،اظهار داشت: افتتاح این نمایندگی در همدان گامی مهم در مسیر تحقق برنامههای توسعه منطقهای ما است و تعهد ما را به ارائه خدمات سریع، مطمئن و استاندارد به تمامی مشتریان در سراسر کشور نشان میدهد.
وی افزود: «مأموریت ما، تنها فروش محصول نیست، بلکه ایجاد تجربهای رضایتبخش و پایدار از همراهی با برند آمیکو در طول چرخه عمر محصول است.»
روشنی،مدیر نمایندگی2104 همدان نیز با قدردانی از اعتماد گروه صنعتی آمیکو، بیان کرد: «ما خود را متعهد میدانیم تا با بهرهگیری از نیروهای متخصص و بومی، و با تکیه بر استانداردهای دقیق شرکت، خدماتی شایسته و در خور انتظارات مشتریان وفادار آمیکو در استان همدان ارائه نماییم.
گروه صنعتی آمیکو، به عنوان پیشرو در تولید خودروهای تجاری و سنگین در کشور، با راهاندازی این نمایندگی، برنامه توسعه شبکه خود را در سال جاری با جدیت ادامه میدهد. این اقدام در چارچوب برنامههای کلان شرکت برای افزایش نفوذ در بازار داخلی، توسعه دسترسی مشتریان به خدمات و تقویت بیشتر رضایت مندی آنان صورت پذیرفته است.