تعمیرگاه مرکزی پارتکو توانست برای نخستین بار رتبه یک را در ارزیابی های سالانه شرکت ISQI کسب نماید .
خدمات پس از فروش گروه صنعتی آمیکوکه به تازگی فعالیت خود را به اسم شرکت پارتکو آغاز نموده است ، در ارزیابیهای کشوری، موفق به کسب رتبه دوم گردید .
در این ارزیابی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت پذیرفت تعیرگاه مرکزی توانست رتبه یک خدمات تعمیرگاهی را به خود اختصاص دهد .
این موفقیت درخشان، حاصل اجرای استانداردهای سختگیرانه بینالمللی، استفاده از نیروهای متخصص و بهرهگیری از پیشرفتهترین تجهیزات تشخیص و تعمیر و کسب رضایت مشتریان درتعمیرگاه مرکزی تحت پوشش این شرکت است. این شرکت با تمرکز بر رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات سریع و مطمئن، توانست درشبکه خدمات پس از فروش خود به 5 نمایندگی رتبه یک و 7 نمایندگی رتبه دوم دست یابد .
گفتنی است شرکت پارتکو، مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات گروه صنعتی آمیکو را در سراسر کشور بر عهده دارد و این دستاورد، گواهی بر تعهد این مجموعه به کیفیت و مشتریمداری است.
این دستاورد مهر تاییدی بر رعایت استانداردهای بالای خدماتدهی در پارتکو و کسب رضایت حداکثری مشتریان است.
مهندس پاشنه طلا مدیر عامل شرکت پارتکو کسب این رتبه را ثمره کار تخصصی همه همکاران خود در مجموعه پارت ارس تجارت "پارتکو" دانست و افزود رضایت مشتریان در مجموعه اولویت اول ماست ،کسب این رتبه تها یک شروع است و مجموعه پارتکو به دنبال ارائه خدمات تخصصی تر و گسترده تر در سطح کشور به مشتریان است.