«مجله ماشین» - پس از انتشار خبر افتتاح نمایشگاه مرکزی DS در تهران، روزانه تعداد زیادی از طرف داران برندهای لوکس، مخصوصا علاقه مندان به خودرو به این شوروم در بلوار اندرزگو مراجعه می کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «مجله ماشین»، مهرماه سال 94 بود که شرکت آتی موتور رسما طی مراسمی فعالیت برند DS را اعلام کرد. حال پس از گذشت 5 ماه از آن رویداد، هفته گذشته نمایشگاه مرکزی این برند در تهران افتتاح شد.
برند لوکس باید به صورت خلاقانه ای فروش برود. قبلا استفاده از طراحی ساده برای فروشگاه برندهای لوکس کافی بود، اما در حال حاضر آن ها باید طراحی چند بعدی را در نظر بگیرند. به طوری که فضا باید با باورهای برند یکپارچگی داشته باشد. "خانه DS تهران" سومین نمایشگاه این برند پس از پاریس و شانگهای در جهان است.
DS برند لوکس سیتروئن، پس از 30 سال به ایران بازگشته است. DS یک برند لوکس است و توان رقابت با برندهایی مانند بنز و ب ام و را از نظر کیفیت و خدمات پس از فروش دارد. برای مثال چرم به کار رفته در صندلی های این خودرو توسط برند هرمس و دست دوز است.
شایان توجه است: مسئولیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی این برند برعهده آتی موتور نماینده انحصاری DS در ایران است. به گفته مدیران فرانسوی DS، آتی موتور زیر مجموعه گروه آرین که نمایندگی میتسوبیشی ژاپن را نیز بر عهده دارد، با استفاده از شبکه گسترده نمایندگان خود در سراسر کشور به خوبی از عهده تامین قطعات و خدمات پس از فروش این خودروها بر می آید.
عده ای قیمت های اعلام شده برای مدل های DS در ایران از سوی آتی موتور را کمی بالا می دانند اما هویت لوکس مهم ترین جذبه یک برند لوکس است. یک برند لوکس باید به باورها و اعتقادات مشتریان به جای ارزش های برند تکیه نماید. بر عکس برندهای عمومی وقتی یک برند لوکس می شود، نباید در پی کسب رضایت همه باشد، و فقط کافیست تلاش هایی را جهت رضایتمندی مشتریان خاص خود داشته باشد.